Fogyókúrás smoothie

1 pohár reggelire, és beindul a fogyás - 4 zsírégető turmix recept | Femcafe

10 reggeli fogyasztó smoothie recept

Az újév első napjaiban mindenki elhatározza, hogy lefogy, ez az év más lesz, mint a többi, idén tényleg menni fog - azért, hogy segítsünk ebben, összegyűjtöttünk pár szuper smoothie-receptet, amelyekkel még a fogyókúra is élvezetes lesz. A smoothie-k általában rengeteg gyümölcsből, néha zöldségből, magvakból, esetleg különböző tejtermékekből készülnek, de nagyon nem mindegy fogyókúrás smoothie alapanyagok listája, ha fogyásról van szó.

  • 2200 kcal diéta
  • MME Az alábbi finomságok segítségével feltölthetjük szervezetünket vitaminokkal, ásványi anyagokkal, és megszabadulhatunk néhány felesleges kilótól!

A bolti smoothie-k sok hozzáadott cukorral és telített zsírral készülnek, ezért mindenképpen érdemes házilag készíteni az italt. Nem szabad azonban összetéveszteni a smoothie-t a különböző turmixokkal és shake-ekkel, a csokiszirupnak vagy a karamellnek nincs helye az egészséges italban.

Akkor igazán hatásos egy smoothie, ha fogyókúrás smoothie zsírsavat, fehérjét, vitaminokat és ásványi anyagokat is tartalmaz, ezek a tápanyagok csillapítják az éhséget, eltelítenek és még az immunrendszeredet is felturbózzák.

10 reggeli fogyasztó smoothie recept

Tehát amellett, hogy a smoothie fogyasztása segíthet a súlycsökkenésben, rendkívül egészséges is. Miből készüljön tehát az egészséges és fogyókúrás smoothie? Az adott alapanyagokból készülő smoothie-recepteket a linkekre kattintva találod. Zöldségek Kelkáposzta A tápanyagokban gazdag kelkáposzta szuperegészséges zöldség, antioxidánsokban gazdag, télen különösen ajánlott a fogyasztása.

Gyulladáscsökkentő hatása is van, de magas rosttartalma miatt el is telít.

fogyókúrás smoothie

Ha gyümölcsökkel turmixolod összenem fog dominálni az íze, mindenképpen érdemes az italba csempészni belőle. Spenót A másik zöld színű csodazöldség a spenót, egyáltalán nem érződik az íze, így bármelyik smoothie-ba beleteheted. Magas a rosttartalma, emellett ásványi anyagokban és vitaminokban is gazdag, diéta 45 felett kalciumtartalma is kiemelkedő, amely támogatja a csontok egészséges fejlődését.

Fogyókúrás smoothie receptek I Zsírégető I Éhségcsökkentő I Emésztésjavító

Gyümölcsök Áfonya, eper Az áfonya és az eper antioxidáns- és C-vitamin-tartalma rendkívül magas, ennek köszönhetően hatékonyan veszik fel a harcot a rákos betegségekkel szemben. Az áfonya - antocianin tartalmának hála - javítja a memóriát is. Citrom és lime A citrom vagy lime használata két dolog miatt is ajánlott: egyrészt elveszik a zöldségek ízének élét, picit tompítják azt, másrészt sokkal frissebb ízvilágot adnak a smoothie-nak.

Banán Fogyókúrás fogyókúrás smoothie az állaga miatt is érdemes a smoothie-hoz adni, sokkal krémesebb, selymesebb lesz tőle az ital.

4 isteni turmix, ami nem csak egészséges, fogyaszt is! | tiroljobs.hu

Másrészt a banán segíti az emésztést, magas rosttartalma miatt eltelít, ráadásul természetesen édes ízével fel is dobja a smoothie-t. Káliumtartalma sem elhanyagolható szempont.

fogyókúrás smoothie

Fűszerek Kurkuma A fűszerek közül talán a kurkumában van a legtöbb antioxidáns, az egyik legszuperebb gyulladáscsökkentő. Pikáns, picit csípős ízével tökéletes melegítő fűszer, már csak emiatt is megéri a egy keveset a smoothie-ba csempészni belőle, ráadásul még az anyagcserét is gyorsítja.

fogyókúrás smoothie

Gyömbér A gyömbér szintén hatásos gyulladáscsökkentő, illetve tökéletesen fogyókúrás smoothie, ellensúlyozza a spenót vagy más zöldség kesernyés fogyókúrás smoothie. Emésztési problémákra is javasolt a fogyasztása, bármilyen smoothie-ba érdemes tenni egy csipettel. Magok Chia mag, lenmag, kendermag A szuperélelmiszernek is tartott apró magvakat érdemes beépíteni az étrendbe: nem csak rostban, omega-3 zsírsavakban is gazdagok, utóbbinak hála védik a szív egészségét, diéta során különösen ajánlott a fogyasztásuk.

Már fogyókúrás smoothie evőkanálnyi chia mag csodát tesz a smoothie-val.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Kakaóbab Bár a kakaót a legtöbben a csokival, így az édességekkel azonosítják, a fogyókúrás smoothie kakaópor nagyon egészséges, érdemes gyakran fogyasztani. A kakaó vasban, magnéziumban és káliumban is gazdag. Édesebbé is izgalmasabbá teszi a smoothie-kat plusz cukor hozzáadása nélkül is.

Fehérje Görög joghurt Az egyik legjobb fehérjeforrás, ráadásul selymessé, krémessé teszi fogyókúrás smoothie smoothie-kat. A hozzáadott cukor mennyiségét is csökkentheted vele, a joghurttal készült smoothie nem igényel plusz édesítést.

fogyókúrás smoothie

Mogyoró, mandula A mogyoró és a mandula is tökéletes fehérjeforrások, akár vajakár ital formájában is. A szójaital fogyókúrás smoothie jó választás lehet, de akár a sima tehéntej is. Aki nem ódzkodik a szója ízétől, még tofut is tehet bele.

fogyókúrás smoothie

Alapnak bármit használhatsz: vannak olyan gyümölcsök, zöldségek, amelyek önmagukban is rengeteg levet engednek a turmixolás során, azokhoz nem is szükséges plusz folyadék, de ha szeretnéd, tejjel, joghurttal, növényi italokkal, akár teával is gazdagíthatod a smoothie-t. Fotók: Getty Images.

Hasznoskiadványok