Stagnálás a fogyásban

Stagnáló zsírbontás - ezeket próbáltad már?

HírekVissza A stagnáló fogyás okai és ellenszerei Sokak számára ismerős helyzet, amikor egy hosszú ideje sikeresen betartott diéta, sok-sokórányi küzdelmes edzés, odafigyelés mellett, egyszer csak megáll fogyásunk.

Mit tehetsz, ha megállt a fogyás?

Sokan nem is sejtjük szervezetünk milyen rendkívüli alkalmazkodóképességgel rendelkezik! Hihetetlenül megváltozott külső környezeti hatások ellenére is mindenképp ragaszkodik a belső környezet dinamikus állandóságának fenntartásához az egészséges működés érdekében. Épp ezért mindenki fogyókúrájában szinte kötelező jelleggel megjelenik az a holtpont, amikor szervezetünk nem enged; minden bevitt tápanyagot, energiát megragad annak érdekében, hogy egyensúlyát és számunkra nem olyan kívánatos kilogrammjainak számát megtartsa!

Amit pedig kötelező: változtatni!

fogyokura tabletta

Annak, hogy fogyásunk üteme lelassul vagy megáll, számtalan oka lehet. Ebből az egyik az alváshiány!

3+1 tipp, hogy újra beinduljon a fogyás

A hosszú átdolgozott éjszakák, a tartósan fennálló alváshiány amellett, hogy ingerlékenységet, fáradtságot és sok egyéb tünetet produkál szervezetünkben, hormonháztartásunkat is befolyásolja! Egészen pontosan egy melatonin nevű hormon termelődését, mely többek között testünk anyagcseréjéért és a zsírraktározásért felelős!

mennyi idő alatt indul be a fogyás

Az átvirrasztott éjszakák negatívan befolyásolják ennek termelődését, úgyhogy ha azt szeretnénk, hogy újra beinduljon fogyásunk, mindenképp rendeznünk kell melatonin termelésünk, ergo éjszakáinkat törekedve legalább óra alvásra! Melatonin termelésünket tovább ösztönözhetjük stagnálás a fogyásban azzal is, ha étkezési időpontjainkat, napi rutinjainkat megközelítőleg fix időpontra programozzuk be!

Stagnáló fogyásunk másik okozója lehet, hogy szervezetünk alul terheljük, esetleg hosszú ideje ugyanolyan edzésingert kap, így nem fejlődik tovább! Időközönként épp ezért szükséges változtatnunk.

Az igazán ideális hetente egy-egy új edzésmódszer beiktatása lenne! Nem kell, itt nagy dolgokra gondolunk csupán pld.

fenékről fogyni

Eddig kihagytuk a reggelit? Vagy úgy építettük fel diétánk, hogy csupán háromszor étkeztünk egy nap, nehogy túllépjük a megengedett kalória mennyiséget?! Ezt stagnálás a fogyásban el! Étkezzünk napi 5 alkalommal!

Stagnáló zsírbontás - ezeket próbáltad már?

Ha eddig háromszor ettünk, adagjaink osszuk el több részre! Így testünk tudni fogja, hogy állandóan rendelkezésére áll megfelelő mennyiségű energia, így nem kapcsol át takarékos üzemmódba!

Holtpontra jutó diétánkkor első - és akkor logikusnak tűnő tettünk - a bevitt kalória mennyiségének tovább csökkentése, és az edzésadag megemelése!

Mit tehetsz? Tedd fel magadnak a kérdést: Elégedett vagy-e az eddig elért eredménnyel, vagy szeretnél többet fogyni? Ha az utóbbi mellett döntesz, változtatni szükséges a fogyókúrás programodon. Táplálkozás Nézd vissza az táplálkozási naplódbanhogy miből és mennyit ettél, valamint mennyit mozogtál.

Has fogyás férfi lenne, ha nem ezt az utat választanánk, hanem épp az ellenkezőjét tennénk, és többet ennénk?

Nem logikus első hallásra igaz?! De ha bevonunk újra egy hormont a képbe, már mindjárt értelmet nyer az egész!

Csatlakozz most és kezdd el!

A szervezetben fellelhető leptin nevű stagnálás a fogyásban termelődése csökkenti az étvágyat, a táplálékfelvételt és rohamos zsírvesztést is okoz az izomtömeg megtartása mellett! Ennél szebbet elképzelni sem lehet! A hormon hiánya hatására anyagcserénk lelassul hogy szervezetünk energiát takarítson megétvágyunk megnövekedik, lelkesedésünk pedig elvész!

Ha viszont diétázás után többet eszünk, leptin szintünk újra az egekbe szökik, ezzel beindítva anyagcserénk! Megoldás tehát: csaló nap!

Megállt a fogyás! Mit tegyek?

Még mielőtt azonban széles mosolyra húznánk a szánk és megnyugodva hátradőlnénk, székünkön jelzem; itt nem arról van szó, hogy számolatlanul tömhetjük magunkba a lekváros palacsintákat, hamburgereket és agyoncukrozott, zsíros ételeket! A csaló nap segíthet, de nem eszetlen módon! Okosan kell ennünk, de legalább ehetünk, és nem kell aznap koplalnunk!

gyors fogyás fenékről combról

Természetesen a legidealisztikusabb az lenne, ha az extra kalóriáink túlnyomó része komplex szénhidrátokból pld. Arra azonban ügyeljünk, hogy csaló napokon ne vigyük túlzásba a gyümölcsök fogyasztását, mert a gyümölcsök fruktóz tartalmát nem tudja szervezetünk közvetlenül hasznosítani, hanem a májban előbb glükózzá vagy zsírrá alakul!

Ezt elkerülendő tehát csaló napon db gyümölcsöt fogyasszunk!

  1. 3+1 tipp, hogy újra beinduljon a fogyás | Nosalty
  2. Fogyokuras konyvek
  3. Mit tehetsz, ha megállt a fogyás? | Futásról Nőknek
  4. Stagnáló zsírbontás - ezeket próbáltad már?
  5. Dm diéta
  6. Stagnáló zsírbontás - ezeket próbáltad már?

Általános alapszabály, hogy diéta során szénhidrát bevitelünk testsúly-kilogrammonként 4 g alatt maradjon! De hogy kézzelfogható legyen ez az adat, íme, néhány táplálék szénhidráttartalma grammra vonatkoztatva: Alma 7g 1 db kifli 26g Ananász 12g 1 db zsemle Ez az adott pillanatig elvégzett diétánk hossza és testzsírszázalékunk határozza meg a bizonyos kutatások szerint!

Minél régebb óta és keményebben komplalunk, leptin szintünk annál mélyebbre süllyedt, így annál többször lehet csalnunk!

Megállt a fogyás! Mit csináljak? - Tippek, ha stagnál a fogyása

Testzsírszázalékunkat bőrredő méréssel, erre a célra alkalmas mérleggel, vagy speciális testzsírszázalék mérő készülékkel határozhatjuk meg. A napi szintnél max. Végezetül pedig fontos, hogy a fenti cikk olvasása után se tegyük mindennapossá a bűnözést, ne essünk túlzásba, hisz akkor oda jutunk ahol elindultunk, és befektetett energiánk, munkánk kárba vész. Legelőször mindig nézzük meg és tisztázzuk magunkban stagnálás a fogyásban is a valódi célunk!

kalória diéta alatt

Mert ha egy közelgő bálra, fotózásra, esetleg versenyre készülünk, akkor nem lehet egyszer sem félreenni! PLUSZ eléred a vezetett 30 és 90 napos programjainkat is.

Hasznoskiadványok